برای ستارگان کوچک زندگی شما

پیراهن مشکی را چگونه ست کنیم؟

پیراهن مشکی دخترانه

رنگ مشکی؛ کاریزماتیک و جذاب

رنگ مشکی از جمله رنگ هایی است که یک شخصیت جذاب و کاریزماتیک به افراد می دهد. رنگی به که بسیاری از افراد آن را می پسندند و تقریبا با هر تناژ رنگ پوست همخوانی دارد. اما در انتخاب یک لباس مشکی باید چه نکاتی را مد نظر قرار دهید؟ در این نوشتار در مورد پیراهن مشکی توضیحاتی ارائه می دهیم تا بدانید که کدام مدل و طراحی برای شما مناسب است.

پیش از خرید هر لباس مشکی این نکته را مد نظر داشته باشید که رنگ مشکی لباس، حالت کدر بودن و بور نداشته باشد. پیراهن های مشکی انواع مختلفی دارند که از جمله می توان به مدل های زنانه، مردانه، دخترانه، پسرانه و بچگانه اشاره کرد. انواع مدل های پیراهن مجلسی و کژوال هستند.

جدا از پیراهن های راحتی زنانه و بچگانه اصولا پیراهن های مردانه را می توان از لباس های رسمی محسوب کرد. پیراهن های مشکی جذابیت خاصی دارند که در موقعیت های مختلف و محیط های متفاوت می توانند استفاده شوند.

پیراهن مشکی مردانه
پیراهن مشکی مردانه

 

رنگ مشکی را می توان از رنگ های سنگین و با وقاری دانست که با شخصیت افراد همخوانی دارد. تا حدودی افرادی که از لباس و پیراهن مشکی استفاده می کنند، از نظر روانشناسی شخصیت های پیچیده ای دارند.

این افراد تمایلی ندارند که در یک مجلس زیاد در چشم باشند و مورد توجه افراد قرار بگیرند.

البته باید گفت لباس های مشکی جذابیت خاصی دارند که برخی از افراد از آن بی خبر هستند. لباس های مشکی را می توان از آن دسته پوشش هایی دانست که می توان با آن ها از اکسسوری و زیورآلات بسیاری استفاده کرد. اکسسوری های متالیک پیشنهاد ما به شما برای ست شدن با لباس های مشکی هستند.

 

لباس مشکی پرطرفدار است

لباس های مشکی را می توان از آن دسته پوشاکی دانست که در همه دوره ها با توجه به مدل های آن پر طرفدار است. این موضوع هم بین آقایان و هم بانوان مشترک است.

می توان به جرات گفت که لباس و پیراهن مشکی از جمله مواردی است که از مد نمی افتد و می توان آن را از لباس های ترند و به روز محسوب کرد. با توجه به اندام و استایل خود یک لباس مشکی مناسب انتخاب کنید. پیراهن های مشکی مردانه در برخی مناسبت ها مانند ایام عزاداری و محرم طرفداران بیشتری دارند.

یکی از مزیت هایی که پیراهن های مشکی مردانه و زنانه دارند، این است  که به راحتی با دیگر لباس ها و انواع کفش ست می شوند. البته فراموش نکنید که باید حساسیت و ظرافت لازم را در ست کردن لباس های مشکی به خرج دهید.

کمی بی سلیقگی در ست کردن لباس هایتان ممکن است از جذابیت شما کاهش دهد و یا اینکه شلخته و دمده به نظر برسید.

 

پیراهن مشکی دخترانه
پیراهن مشکی دخترانه

 

نکات مهم در انتخاب و ست کردن پیراهن مشکی

در خرید پیراهن مشکی چه مردانه چه زنانه باید نکاتی را مد نظر داشته باشید تا هنگام ست کردن آن، استایل شما جذاب تر به نظر برسد.

هنگام خرید یک پیراهن مشکی زنانه باید اندام و مشخصات ظاهری خود را در نظر داشته باشید. برش و مدل لباس باید با اندام و رنگ پوست شما هماهنگ باشد.

رنگ مشکی انواع مختلفی دارند و میزان تیرگی آن ها می تواند کم و زیاد باشد. پیراهن های زنانه انواع راحتی، اسپرت، ساحلی، مجلسی دارند. از اکسسوری های براق در کنار لباس مشکی استفاده کنید.

پیراهن های مردانه انواع مختلفی دارند که از جمله می توان به پیراهن های اسلیم فیت، یقه فراک، ساده، یقه دیپلمات، یقه کلاسیک، مچ دوبل، آستین کوتاه، آستین بلند، پاگن دار، بدون جیب یا جیب دار و … اشاره کرد. شما با توجه به موقعیت و البته اندام خود باید یک مدل مناسب انتخاب کنید.

پیراهن های مشکی مردانه اصولا با هر رنگ شلوار ست می شوند. بهتر است با آن ها کفش مشکی در نظر بگیرید.

 

 

پیراهن زنانه
پیراهن زنانه

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *