به طور مداوم درکنار شما هستیم
به دلیل شیوع ویروس کرونا، کلیه محصولات به صورت ضدعفونی شده در پک های مخصوص ارائه می گردد.
زمان پاسخگویی مشاورین آنلاین ما:
شنبه تا چهارشنبه از ۸:۳۰ الی ۲۱:۳۰
پنجشنبه ها ۸:۳۰-۱۷:۰۰
جمعه و روزهای تعطیل ۱۰:۰۰-۱۷:۰۰
شماره تماس: 09354315247
روش اول: وارد حساب کاربری خود شوید و پس از ثبت محصول اقدام به پرداخت از طریق درگاه بانکی نمایید. روش دوم: پس ااز گرفتن موجودی محصول از پشتیبانی ، هزینه را کارت به کارت و فیش واریزی را در واتس اپ ارسال نمایید.
تهران : توسط پیک در روز های کاری شامل دو بازه صبح ۱۵-۹ و عصر ۲۱-۱۵ می باشد
شهرهای دیگر: توسط پست (زمانبندی طبق قانون اداره پست )
در گیلاس پوش تلاش بر آن است که اطلاعات و مشخصات کالا به بهترین شکل در اختیار کاربران قرار گیرد تا انتخاب بهتری داشته باشند اما باید توجه داشته باشید در هنگام انتخاب کالا کاربر باید به تمام مشخصات کالا دقت نماید و سپس اقدام به ثبت سفارش نماید. مسئولیت انتخاب کالا به صورت کالا بر عهده کاربر می باشد و گیلاس پوش هیچ مسئولیتی درباره انتخاب کاربر نخواهد داشت
گیلاس پوش متعهد است در روزهای کاری تمام سفارشهایی ثبت شده را برابر با قوانین که در پی میآید، به دست به دست مشتریان خود برساند. در صورت بروز هرگونه مشکل در این روند گیلاس پوش از راههای ارتباطی مانند: تماس تلفنی با شماره همراه و یا ثابت ثبت شده در پروفایل مشتری؛ اس ام اس و یا ایمیل مشکل پیش آمده را به اطلاع مشتری برساند و زمان بعدی ارسال را با او هماهنگ کند.
در صورت در دسترس نبودن مشتری و عدم توانایی او در هماهنگی ارسال یا برقراری ارتباط با ایشان سفارش پس از 3 روز کاری لغو می شود و در مبلغ پرداختی توسط کاربر به اعتبار کیف پول ایشان جهت خریدهای آتی اضافه می شود.
از آنجا که بازه های ارسال کالا برای گیلاس پوش طبق زمان بندی های خاصی تعریف میشود لازم است در زمان ثبت سفارش بر اساس مفاهیم زیر عمل گردد. درخواست های خارج از این بازه زمانی به هیچ وجه مورد وثوق گیلاس پوش نیست.
کاربر موظف است در هنگام دریافت سفارش در حضور پیک سطح شهر و مامور پست اقلام سفارش را با فاکتور سفارش چک نماید و از صحیح و سالم بودن کالا مطمئن شود و پس از تایید موارد ذکر شده، سفارش خود را تحویل گیرد. بدیهی است امضاء و تائید شما به مامور پست یا پیک سطح شهر به منزله دریافت سفارش کالاهای سفارش به صورت کامل و سالم تلقی میگردد و پس از آن فروشگاه اینترنتی مو تن رو هیچگونه مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت. و حق هرگونه اعتراض و شکایت را از خود نسبت به تعداد اقلام سفارش و سلامت کالا سلب می نماید. ضمنا توجه فرمایید بسته پستی ارسالی نباید مخدوش باشد.
وجود ایراد در کالای دریافت شده و یا مغایرت کالای دریافت شده با سفارش در صورت وجود هرگونه ایراد و مغایرت در کالای دریافت شده، کاربران عزیز حداکثر طی 24 ساعت (پس از دریافت کالا) باید درخواست مرجوعی خود را با ارائه توضیحات با تیم پشتیبانی گیلاس پوش درمیان بگذارند و پس از تایید درخواست, روند لازم جهت بازگشت یا تعویض کالا انجام می دهد.
با توجه به شرایط کنونی، جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تنها درصورت وجود نقص در محصول ارسالی به مدت 24 ساعت، امکان مرجوعی کالا وجود دارد.